Jeśli przychodzi do reklamowania się w serwisie Youtube, możemy to rozdzielić na dwa rodzaje. Pierwszą formą reklamy może być podpisanie umowy z YouTube, na mocy której nasze usługi bądź marka będą promowane przed odtwarzaniem się filmów u użytkowników. Jeśli dany film jest bardzo popularny i uda nam się załatwić przy nim reklamę, możemy liczyć na sporo kliknięć i wymierne zyski. Drugą z kolei formą jest tworzenie własnych filmów promocyjnych i umieszczanie ich w serwisie. Może to zaprocentować na dwa sposoby. Po pierwsze, film z YouTube możemy umieścić na swojej oraz innych stronach internetowych, zachęcając w nim do korzystania z naszej oferty i naszych usług. Z drugiej jednak strony, jeśli wpadniemy na odpowiednio popularny i dobrze odbierany pomysł, który zapewni naszemu filmowi dużą popularność i mnóstwo wyświetleń, sami możemy postarać się o reklamy na początku, na których będziemy zarabiać – czyli coś jak opisana wcześniej w artykule sytuacja, tylko od drugiej strony. Trzeba jednak pamiętać, że serwis YouTube jest niejako minirynkiem i konkurencja na nim jest dość spora, każdy bowiem chce się wybić na swojej twórczości i pomysłach, bądź też wypromować siebie lub własną firmę. Sporo więc zależy od pomysłu, z jakim podejdziemy do sprawy. Warto też czasami zwrócić się do firmy reklamowej, której specjalnością jest internetowy marketing i która, znając kulisy działania takich serwisów, wypracuje nam większe zarobki nawet po odliczeniu swojej marży.

http://www.aircold.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here