Jak korzystać z bonów rabatowych i zniżek? Gdzie je znaleźć?

0
138

Wiele sklepów, w celu poszerzenia grona klientów lub pracy nad budową wizerunku firmy, decyduje się na stworzenie specjalnych bonów rabatowych, zniżek i promocji dla swoich klientów. Seria następujących po sobie liter i cyfr pozwala skorzystać z niezwykle opłacalnych obniżek na dany produkt, czy całe zakupy. Gdzie szukać takich bonów i jak najlepiej z nich korzystać?

Czy za dostęp do kodów rabatowych trzeba zapłacić?

Sklepy udostępniają klientom kody rabatowe całkowicie za darmo. Ich rozpowszechnianiem zajmują się serwisy, które skupiają jak najwięcej dostępnych aktualnie na rynku kodów rabatowych z różnych branż. Serwisy te otrzymują zapłatę za każdorazowe wykorzystanie kodu przez klienta bezpośrednio od sklepu czy producenta. Dzięki temu konsumenci mogą korzystać z kodów za darmo. 

Pamiętaj o tym i nie daj się oszukać. Jeśli jakikolwiek portal w zamian za kod, czy bon rabatowy wymaga od Ciebie zapłaty, czym prędzej zamknij okno i skorzystaj z innego, zaufanego serwisu, takiego jak na przykład https://duzerabaty.pl/.

Gdzie znaleźć kody rabatowe?

Jak już wspomnieliśmy, istnieją serwisy internetowe skupiające bony rabatowe i zniżki na różne produkty i usługi. Warto więc zaglądać do nich regularnie i trzymać rękę na pulsie. Dobrym pomysłem jest również użycie wyszukiwarki internetowej za każdym razem, gdy zdecydujemy się na zakup konkretnego produktu. Jeśli na przykład postanowiłeś kupić buty firmy Reebok, wpisz w wyszukiwarkę frazę “kod rabatowy Reebok”, aby znaleźć dostępne aktualnie obniżki.

Jak użyć kod rabatowy podczas zakupów w sieci?

Jeśli znalazłeś już dostęp do kodu rabatowego na interesujący Cię produkt, wystarczy, że skopiujesz go do schowka, po czym udasz na stronę internetową sklepu. Przy finalizowaniu zakupu i wyboru opcji płatności pojawi się okno na kod rabatowy. W tym miejscu wklej skopiowany wcześniej szereg cyfr lub liczb. Zastosowana obniżka będzie widoczna niezwłocznie w widoku koszyka na stronie internetowej.

Dlaczego sklepy udostępniają klientom kody rabatowe?

Pozostaje jeszcze pytanie o to, dlaczego właściwie sklepy decydują się na udostępnianie kodów rabatowych klientom? Czy jest to dla nich opłacalne?

Producenci wykorzystują kody rabatowe świadomie do różnych celów. Najczęstszym z nich jest promocja i chęć dotarcia do nowego grona klientów, którzy wcześniej nie słyszeli lub nie byli zainteresowani ich produktami, czy usługami. Kolejnym powodem takiej strategii jest wyprzedawanie starych kolekcji w celu stworzenia miejsca w magazynach na nowe produkty. Innym celem jest też zwiększenie sprzedaży produktów sezonowych po skończonym sezonie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here