Podczas gdy w niektórych przedsiębiorstwach ustawicznie zastanawiają się, co mogłoby być dobrą metodą wypromowania danej firmy i zakresu jej działania, inni sięgają po standy reklamowe. Jedną z ich wielu zalet jest to, że można je wykorzystać w bardzo wielu różnych okolicznościach. Niezależnie od tego, czy firma wybiera się na targi, czy sponsoruje dane wydarzenie, a może po prostu jej reprezentant wygłasza prezentację na szkoleniu – dobry stand reklamowy w tle zawsze pozwala na dyskretną promocję marki. I słowo „dyskretna” nie musi tutaj oznaczać nieskutecznej.

Estetyczny stand reklamowy

Istnieją różne formy standów reklamowych – od klasycznych prostokątów, przez kreatywne tuby, a kończąc na intrygujących elipsach. Przykłady takiej różnorodności form można zobaczyć chociażby na tej stronie: https://www.retio.pl Każdy z takich standów przyciągnie uwagę, jednak pod warunkiem, że przestrzeń standu zostanie zaprojektowana w estetyczny sposób, a informacje na nim zostaną zaprezentowane klarownie i bez zbędnego chaosu

Prezentacja informacji na standzie reklamowym

Wbrew pozorom, nie jest to łatwe zadanie. Niektórzy po prostu na standzie prezentują logo firmy i jej nazwę, inni zaś mają długie opisy możliwości danego przedsiębiorstwa i zakresu jego działań. Chociaż odbiorcy standów bywają różni i mają różne standardy, nietrudno stwierdzić, że w przypadku pierwszej opcji ascetyzm może być korzystny, ale z drugiej strony, jeśli klienci zapamiętają markę, a nie będą potrafili rozpoznać, czym ona się zajmuje, to reklama nie będzie do końca skuteczna. Z drugiej strony, jeśli na standzie (tak jak w przypadku drugiej opcji) zostanie zaprezentowane sporo treści, to śpieszący się przechodzeń na targach nie poświęci całej swojej atencji takiemu standowi, przez co również i taka forma nie będzie do końca skuteczna. Najlepiej jest znaleźć złoty środek między treścią a przekazem. I chociaż może to wymagać wielu przepracowanych nocy, w końcu powinno się udać.

Testowanie projektów standów reklamowych

Projekty standów reklamowych można testować na przykład w sieci: na profilu Instagramowym czy na fanpejdżu danej firmy. Wystarczy w jednym z takich miejsc zaprezentować projekt graficzny i zapytać klientów, czym się zajmuje dane przedsiębiorstwo. A przy okazji dana strona zyskuje lajki, serduszka i inne bonusy z racji zaangażowania pytających. Można też projekt przedstawić na grupach facebookowych, co zapewni niezależne spojrzenie ludzi, którzy nie mają nic wspólnego z przedsiębiorstwem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here