Namioty reklamowe – jak wybrać właściwy spośród wielu dostępnych?

0
229

Namioty reklamowe – z tych urządzeń promocyjnych korzysta się coraz częściej. Sięgają po nie najróżniejsze rodzaje przedsiębiorstw, zarówno wielkie korporacje, jak i lokalni przedsiębiorcy. W wielu przypadkach namioty reklamowe stanowią najbardziej praktyczne i komfortowe rozwiązanie – zwłaszcza, gdy mowa o festiwalach, targach i konferencjach organizowanych na świeżym powietrzu, wydarzeniach sportowych oraz licznych innych. Zapraszamy do lektury, w trakcie której podpowiemy – w czym tkwi wyjątkowość namiotów reklamowych oraz na co zwrócić uwagę w trakcie ich zakupu lub wypożyczenia.

Kiedy i dlaczego korzystamy z namiotów reklamowych?

Namioty reklamowe to specyficzny rodzaj urządzeń, służących do tworzenia pomieszczeń na świeżym powietrzu. Najczęściej, mają one formę zadaszenia montowanego na konstrukcji stelażowej; znajdziemy także namioty wyposażone w dodatkowe osłony ścianowe, wejście i wyjście, a także inne udogodnienia. Szczególnie popularne są te rodzaje namiotów, które pozwalają na łączenie ich z innymi, a przez to – tworzenie bardziej rozbudowanych korytarzy lub pomieszczeń.

Namiot reklamowy jest nie tylko urządzeniem stosowanych do tworzenia stoiska dla danego przedsiębiorstwa, lecz ma także formę reklamy. Dzięki umieszczeniu na jego ścianach i suficie odpowiednich grafik reklamowych, może on przyciągać uwagę osób odwiedzających dane miejsce oraz stanowić dla nich punkt orientacyjny, pozwalający na odnalezienie upragnionego stoiska wśród wielu innych. W ten sposób, sponsorzy, jak i uczestnicy danego wydarzenia, mają możliwość nawiązania interakcji oraz zacieśnienia więzi konsumenckich.

Najważniejsze kryteria w czasie zakupu namiotu reklamowego

Przystępując do zakupu lub wypożyczenia namiotu reklamowego, warto wziąć pod uwagę kilka najważniejszych kryteriów. Pomogą nam one uniknąć niechcianego zakupu.

Przede wszystkim istotna jest stabilność konstrukcji danego namiotu. Większość dostępnych namiotów opiera się na stelażu wykonanym z lekkiego, lecz wytrzymałego rodzaju metalu – zwłaszcza aluminium. Stal nierdzewna gwarantuje, że konstrukcja namiotu będzie nie tylko wytrzymała, ale i długowieczna – dzięki odporności na korozję.

Łatwy montaż to kolejne istotne kryterium. Namioty reklamowe powinny nadawać się do szybkiego rozłożenia i ponownego złożenia. Znajdziemy między innymi tak zwane namioty ekspresowe, których rozłożenie zajmuje niekiedy mniej niż minutę (w namiotach takich występuje tak zwana konstrukcja nożycowa). W namioty takie zaopatrzysz się na: https://inventini.com/namioty-reklamowe/.

Mobilność jest o tyle ważna, że namiotów reklamowych nie rozkłada się „raz na zawsze” i pozostawia w tym samym miejscu, lecz są one przenoszone z różnych miejsc w inne. Warto podkreślić, że namiot powinien być łatwy w transporcie zarówno na długi, jak i krótki dystans. Innymi słowy – namiot powinien być łatwy w czasie transportu samochodem, jak i noszenia w rękach.

Odporność na warunki atmosferyczne to ostatnie ważne kryterium. Namioty często pozostają rozłożone przez okres całego dnia lub nawet kilku dób. W rezultacie – mogą być narażone na takie oddziaływania jak wysokie lub niskie temperatury, nagłe podmuchy wiatru, opady atmosferyczne. Warto więc sięgać po te modele, w których nie tylko zastosowano solidny, wytrzymały stelaż, ale w których pokryty on został tkaniną niemoknącą. W innym przypadku namiot może zacząć przeciekać przy dłuższym deszczu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here