jak prowadzić profil sklepu

Prowadzenie profilu na stronach społecznościowych jeszcze nigdy nie było tak istotne. Stanowią one nie tylko pomoc w promocji, ale są niemalże podstawą prowadzenia biznesu. To na nich zainteresowani znajdują odpowiednie informacje i dane kontaktowe, a w przypadku ich braku – tracą ciekawość. Nie pozwól, by i Ciebie spotkało zapomnienie – zadbaj o swoje social media!

Wizerunek to podstawa

Niezależnie od tego, czy chcesz ożywić swojego Facebooka czy może zmieniasz image firmy, wizerunek jest podstawą – zarówno dla początkujących firm, jak i tych bardziej zaawansowanych w biznesie. Istotna jest nie tylko chwytliwa nazwa, ale też logo i firmowy adres. Jeśli nie chcesz wynajmować biura w centrum ze względu na wysokie koszty i dopiero zaczynasz swoją przygodę, postaw na biuro wirtualne (Warszawa). Śródmieście to lokalizacja, która na ogół wiążę się z wysokimi kosztami – możesz jednak zaoszczędzić cenne fundusze na początku swojej działalności i zyskać prestiżowy adres w centrum za jedną miesięczną opłatą.

Biuro wirtualne (Warszawa – centrum) zajmie się również Twoją korespondencją biznesową – zostanie Ci ona przekazana mailowo lub przechowana do momentu jej odbioru w dowolnym terminie. Wirtualne biura zajmują się też przekierowywaniem połączeń – jest to niezwykle korzystne, gdy wyjeżdżasz w sprawach biznesowych z kraju. Przekonaj się o wszystkich zaletach biur wirtualnych!

Małe i duże firmy

Prowadzenie social media jest istotne zarówno w przypadku dużych, jak i małych firm. W wizytówce Google nie możesz zapomnieć o dodaniu opisu działalności i danych kontaktowych. Warto też dodać zdjęcia prezentujące produkt lub usługę oraz zadbać o pozytywne opinie – w tym celu wystarczy jednak dobra jakość oferowanego wyrobu lub prawidłowe wykonanie zlecenia. Z czasem opinii będzie coraz więcej – możesz też spotkać się z krytyką. Pamiętaj, by z wszystkimi prowadzić dialog – nawet, jeśli wydadzą niepochlebny komentarz.

Jeśli chodzi o Facebooka, istotne jest regularne dodawanie wpisów. Promuj się nie tylko nowościami, ale promocjami – możesz też urządzać konkursy. Zachęcaj również do komentowania i lubienia dodawanych postów – z pewnością liczba zainteresowanych wzrośnie.

Jeśli prowadzisz Instagrama, z pewnością lubisz chwalić się efektami pracy – pamiętaj o mocy hashtagów, krótkim opisie i dodawaniu linków do wspominanych w postach okazjach. Zdjęcia również dobieraj strategicznie – wszystkie powinny być do siebie dopasowane pod względem wizualnym. Jeśli jednak uzupełnisz informacje o sobie i zadbasz o regularne dodawanie postów to idzie Ci lepiej, niż połowie biznesów online – zacznij reklamować się przez social media, a nie pożałujesz!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here