Nie uśmiecha Ci się codzienne bieganie do sklepu i ciągłe dostarczanie do zakładu pracy kolejnych zgrzewek wody, które ani nie są lekkie, ani wygodne do noszenia? Woda pitna w miejscu pracy to podstawa, nie można więc po prostu przestać o to dbać. Lepszym rozwiązaniem niż codziennie wycieczki do marketu będzie kupienie dystrybutora do wody, który spełni potrzeby wszystkich pracowników.
Wielkość zakładu pracy a woda z dystrybutora
To, jaki dystrybutor najlepiej kupić do swojego zakładu pracy, zależy od dwóch czynników – od charakterystyki danej branży oraz od wielkości firmy. To pierwsze jest wbrew pozorom równie istotne jak drugie, bo powiedzmy sobie szczerze – pracownicy biurowi przebywający w klimatyzowanych pomieszczeniach muszą uzupełniać płyny znacznie rzadziej niż ci, którzy pocą się na rozgrzanej hali produkcyjnej. Wielkość zakładu pomoże określić, jak często woda z dystrybutora będzie wykorzystywana.
Filtry do wody a woda z dystrybutora
Jeśli przedsiębiorstwo składa się z kilku czy kilkunastu pracowników wystarczy kupić zwykły filtr do wody umieszczany w dzbanku. Natomiast w większych firmach takie rozwiązanie raczej nie zda egzaminu – trzeba będzie zainwestować w dystrybutor do wody. Można wybrać takie urządzenie, które będzie filtrować, ogrzewać lub ochładzać przyniesioną w wielkiej butli wodę, ale można kupić i taki dystrybutor, który będzie pobierał wodę bezpośrednio z wodociągów. Filtry do wody zamontowane w urządzeniu sprawią, że woda z dystrybutora jest czysta i bezpieczna dla naszego zdrowia.
Takie rozwiązanie pomoże uniknąć ciągłego zamawiania kolejnych butli z wodą, co jest nie tylko oszczędnością czasu, ale i pieniędzy. Dystrybutory do wody zapewnią pracownikom ciągły dostęp do życiodajnego płynu, a matce naturze nie dostarczą kolejnych zmartwień w postaci tysiąca plastikowych butelek.