Rok 2020 zdominowały doniesienia o kryzysie spowodowanym pandemią. Niektóre branże nie są jednak zbyt mocno zagrożone i zapewniają stabilny zarobek.
Ludzie tracą pracę, kryzys wkracza w nasze życia – czy to moment na rozwój?
Odpowiedź brzmi – tak. Teraz samorozwój i zdobywanie nowych umiejętności liczą się jeszcze bardziej. Działając na zasadzie „new normal” i restrukturyzacji praktycznie każdej dziedziny życia, przekonujemy się, że istnieją umiejętności, które po prostu nie ulegają przedawnieniu i pomagają w radzeniu sobie przy każdym przedsięwzięciu. Co ciekawe, wszystkie mogą zostać połączone pod szyldem franczyzy. Taka działalność stawia przede wszystkim na zdolność organizacji i dowodzenia. Bycie liderem w XXI wieku to coś, czego można się nauczyć. Rozwijanie swoich umiejętności w trakcie zarządzania lokalem, za który odpowiada większa marka, jest znacznie uproszczone. Budowanie własnej renomy, kompletowanie portfolio i rozwój od podstaw pochłaniają czas, pieniądze i pomysły. Sami możemy próbować, jednak w dobie kryzysu nieopłacalne może być poświęcanie znacznych środków wizerunkowych, których często możemy po prostu nie mieć. Wysoki wkład własny i ogromna bariera wejścia – tak niestety wygląda prowadzenie małego biznesu w roku 2020. Nie musisz być skazany na niepowodzenie. Możesz skupić się na indywidualnym budowaniu swojej małej potęgi sprzedażowej pod szyldem kogoś innego. Tak działa franczyza. Żabka to jeden z popularniejszych przykładów tego, jaki jest styl prowadzenia korzystnej działalności. Każdym sklepem zarządza jeden franczyzobiorca, który dokłada starań, by ten funkcjonował jak najlepiej. W zależności od skuteczności możesz liczyć na pokaźne zyski i sukces. Możliwości doszkalania się w dziedzinie sprzedaży są na wyciągnięcie ręki. W przyszłości może czekać cię powolne wspinanie się po drabince i kierowanie bardziej skomplikowanymi przedsięwzięciami niż jeden lokal.
Franczyza Żabka – czy warto podejmować się tego zadania?
Żabka to sieć, która jest bardzo rozpoznawalna wśród Polaków. To nawet 97% konsumentów, którzy spoglądając na szyld, będą wiedzieć, jakie produkty sprzedajesz, jakiej jakości się spodziewać i dlaczego warto skorzystać z usług tego konkretnego sklepu. To ma ogromne znaczenie dla sprzedaży i wie to każdy, kto interesuje się marketingiem, psychologią czy sprzedażą jako taką. Ludzie działają z użyciem prostych mechanizmów. To między innymi efekt czystej ekspozycji. Częściej wybierają sklep, który kojarzą, zamiast eksperymentować z niesprawdzonym dostawcą. Jest jednak druga strona monety – jako franczyzobiorca musisz zapewnić odpowiednią jakość usług. To wymóg, który stawia przed tobą każda franczyza. Żabka czyni z tego standard, ale daje ci także szeroką gamę możliwości edukacyjnych. Dzięki kursom i doświadczeniu starszych stażem kolegów możesz liczyć na wsparcie na każdym etapie.
Franczyza Żabka – czy warto, jakie są zarobki?
Franczyza Żabka w 2020 roku oferuje nam nawet 16 000 złotych netto miesięcznie, jeśli spełnimy wymagania. Wkład własny to 5 000 złotych. Jest to oferta, która pomaga nam nie tylko w podreperowaniu budżetu, który mógł podupaść w wyniku pandemii, ale także taka, która daje nam szansę na rozwój i zdobycie bardzo pożądanych umiejętności. Każdy powinien indywidualnie się zastanowić nad tym, czy prowadzenie sklepu to coś, co nie przekracza jego kompetencji.