Marzysz o idealnym evencie firmowym, który zrobi wrażenie na Twoich gościach? W tym celu musisz spełnić trzy podstawowe warunki:
- Musisz w pełni wykorzystać potencjał eventowe miasta.
- Musisz zapewnić doskonałą lokalizację dla wydarzenia.
- Musisz zapewnić rozrywkę „po godzinach”.
Wszystkie te czynniki można spokojnie „odhaczyć” w Gdańsku, mieście pretendującym do polskiej stolicy eventów firmowych.
Dobra lokalizacja to konieczność
Gdańsk to więcej niż miasto – to historia, architektura i unikalny klimat. Wybierając to miejsce na swój event, zyskujemy tło, które przyciągnie uwagę i nada prestiżu naszemu przedsięwzięciu.
Dzięki doskonałemu położeniu, wszyscy uczestnicy łatwo dotrą na miejsce, co sprawi, że nasz event rozpocznie się od razu z wysokiego C. Znajdziemy tu prawdziwy gąszcz obiektów dostosowanych do niemal każdego eventu. SPA, hotele, pensjonaty, czyli zakwaterowanie i przestrzeń pod aktywności w jednym.
Wszystko, czego potrzebujemy na weekendowy bądź jednodniowy event znajdziemy w centrum miasta lub na jego obrzeżach.
- Spokojna okolica pod olimpiadę firmową? Nic prostszego.
- Duża sala bankietowa na imprezę dla kilkuset osób? Żaden problem.
Gdańsk zapewni przepych wielkiego miasta, ale także spokój urokliwego przedmieścia. Jednym słowem, pod względem lokalizacji jesteśmy zabezpieczeni z każdej możliwej strony.
Rozrywka po godzinach to gwarancja miłych wspomnień
Gdańsk to nie tylko biznes – to także relaks i rozrywka. Po zakończonych aktywnościach zapraszamy do odkrywania uroków miasta.
Restauracje serwujące lokalne specjały, malownicze zakątki starego miasta i wieczorne spacery nad morzem – to tylko niektóre z atrakcji, które czekają na Twoich gości po godzinach spędzonych na wysiłku umysłowym.
Spacer nad Bałtykiem to oczywista konieczność i relaksujące zajęcie dla każdego.
Nocne życie klubowe w tym mieście jest absolutnie legendarne. Niezliczona ilość dyskotek, pubów i miejsc gdzie można potańczyć i wyszaleć się do białego rana przyprawia o zawrót głowy!
Bałtyk to atut sam w sobie
Skoro mowa o morzu, to jest to istny magnes dla gości. Każdy lokal, restauracja, pub zyskują na urokliwości i atrakcyjności gdy znajdują się nad brzegiem morza.
Niesamowity wdok niezależnie od aury, rzeźkie powietrze sprzyjające koncentracji i skupieniu to tylko niektóre z atutów towarzyszących eventom organizowanym nad Bałtykiem.
Jest to rzadki widok dla większości przyjezdnych, którzy chętnie spędzą tu czas przy okazji aktywności związanych z konferencją czy firmowym wypadem dla pracowników.
Zespół profesjonalistów do dyspozycji
O ile organizacja wydarzenia w małym mieście może mieć pewne zalety, o tyle znalezienie odpowiedniego zaplecze może być tu problemem. Atutem Gdańska, jako wielkiego miasta, jest ogromna liczba profesjonalistów z branży gotowych pomóc nam w każdym aspekcie przebiegu naszego eventu.
Organizacja eventu firmowego w Gdańsku to nie tylko wybór miejsca, ale również wsparcie doświadczonego zespołu. Trzeba jednak pamiętać, że sukces wydarzenia w tym mieście zależy od tego, czy agencja eventowa:
- zna miasto i ma doświadczenie w organizacji eventów właśnie tutaj.
- ma doświadczenie, zaplecze i znajomości, których potrzebujemy.
- może pochwalić się portfolio i listą zadowolonych klientów.
Gdańsk to miejsce, gdzie organizacja eventów firmowych staje się przyjemnością. Trzeba jednak pamiętać, by działać z fachowcami, których osiągnięcia można łatwo zweryfikować.
Rynek pełen jest niedoświadczonych organizatorów chcących zarobić najmniejszym kosztem. Gdańsk nie jest tu niestety żadnym wyjątkiem. Bądźmy zatem czujni, sprawdzajmy ludzi, z którymi chcemy współpracować i powierzajmy nasze eventy gdańskim agencjom eventowym o sprawdzonej marce i renomie.