O pozycjonowaniu stron www można mówić godzinami, ale nie zawsze jest to konieczne. Właścicieli stron internetowych, takich jak Twoja, tak naprawdę interesuje to, aby strona zajmowała wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania Google. I na tym właśnie powinny koncentrować się wszystkie działania. Czy trudno ten efekt uzyskać? W znalezieniu odpowiedzi na te i inne pytania może pomóc audyt strony online. Co to takiego? Jakie korzyści można uzyskać z jego posiadania? Czy można w ogóle zaistnieć w wyszukiwarce Google bez pozycjonowania? Postaramy się odpowiedzieć na te i inne pytania.
Audyt SEO – Co należy zrobić, by być widocznym w wyszukiwarce Google
Czy wiesz, jaka jest szybkość ładowania strony internetowej twojej firmy. Czy posiada ona tzw. „przyjazne” linki i w ogóle co to jest przyjazny adres URL? Czy teksty na twojej stronie są poprawnie napisane, nasycone słowami kluczowymi i czy przedstawiają jakąkolwiek wysoką wartość dla użytkowników? Okazuje się, że właściciele stron tak naprawdę niewiele o nich wiedzą. Zlecając przed laty ich wykonanie, najczęściej nie dokonywali na nich żadnych zmian i poprawek, pozostawiając je samymi sobie. Tymczasem konkurencja nie marnowała czasu i dostosowywała swoje strony do nowych wymogów Google. W ten sposób były one wysoko widoczne w wyszukiwarkach internetowych, a Twoja witryna być może pozostawała daleko z tyłu. Teraz możesz to zmienić, wystarczy zamówić darmowy audyt SEO online.
Jak wykonujemy audyt SEO strony internetowej?
Wydawać się może, że to nic trudnego, jednak wykonanie naprawdę przydatnego i wartościowego audytu SEO, zajmuje sporo czasu i pracy. Pierwsze, podstawowe audyty SEO można jednak z powodzeniem wykonać poprzez narzędzie dostępne online. W jego stworzenie często zaangażowanych jest wiele specjalistów od pozycjonowania.
W narzędziu podajemy nazwę naszej domeny, a analizie poddane zostaną m.in.:
- Meta-tagi zawarte w serwisie,
- Struktura i budowa nawigacji wewnętrznej,
- Struktura nagłówków Hx na stronie głównej i wszystkich podstronach,
- Treści,
- Profil linkowy domeny,
- Linki zewnętrzne,
- i wiele innych czynników.
Po wykonanym audycie SEO i zebraniu wszystkich ewentualnych błędów pod kątem pozycjonowania, łatwo zebrać je wszystkie, przygotować strategie oraz samodzielnie lub z pomocą profesjonalistów wdrożyć wszystkie poprawki w witrynie. Wprowadzenie wszystkich z nich z dużym prawdopodobieństwem przyczyni się do lepszego rankingu serwisu w naturalnych wynikach wyszukiwania Google.pl.
Temat pozycjonowania i marektingu internetowego jest bardzo rozległy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zaapraszamy do odwiedzin serwisu profesjonalnej agencji SEO/SEM oraz jej oferty na pozycjonowanie lokalne w Gdańsku – https://www.sempire.pl/pozycjonowanie-gdansk.html.