Jedną z najcenniejszych spraw jakie może sobie zagwarantować wśród konsumentów firma to świadomość marki. Można ją wypracować na kilka sposobów, ale warto wiedzieć na co głównie zwracają uwagę klienci podczas dokonywania standardowych zakupów. Czasami dla konsumenta nie liczy się sam produkt, ale właśnie marka. Dlaczego zamiast zwykłych butów, kupujemy markowe Adidasy, droższe przynajmniej o kilkaset złotych? Liczymy na to, że dzięki temu staniemy się bardziej rozpoznawalni. Marki, które kreują styl są postrzegane przez klientów w zasadzie najlepiej i zdobywają rynek masowo. Jeżeli mamy pieniądze, wolimy je wydać na markowe ciuchy, ponieważ marka dodaje nawet w pewien sposób pewności siebie. Oczywiście istnieje jeszcze wiele innych cech związanych z kreowaniem wizerunku marki, ale jedno jest pewne. Wydatki na uzyskanie poparcia w oczach klientów naprawdę się opłacają i widać to bardzo dokładnie przyglądając się standardowym zakupom dokonywanym przede wszystkim przez młodych ludzi. To oni właśnie są największą grupą, do której kierowana jest oferta największych marek i w niej właściciele koncernów widzą swoją przyszłość.

http://www.stuja.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here