Na każdym etapie naszego interesu, jest potrzebny pewien element, bez którego, nie jesteśmy w stanie osiągnąć sukcesu. Osoby, które wcześniej wspomniany sukces mają już za sobą, na pewno doskonale zdają sobie sprawę z tego, co jest głównym motorem napędowym dla naszej firmy, zwłaszcza na samym jej początku. Oczywiście mówimy tutaj o marketingu, ponieważ bez niego, nasi potencjalni klienci, nie są w stanie w żaden sposób dowiedzieć się o naszej firmie i przede wszystkim nie odkryją naszych nowych produktów. Jedną z najcięższych branży, może okazać się branża kosmetyczna. Dzieje się tak za sprawą, przepełnionego już rynku, który z każdej strony obstawiony jest, albo przez gigantów, którzy swoje produkty oferują od pokoleń i posiadają już wyrobioną markę, z którą klienci się bardzo liczą, albo przez firmy, które oferują swoim klientom tanie zamienniki kosmetyków, dostępne zazwyczaj w tanich sklepach dla osób, które nie chcą wydawać fortuny na kosmetyki. Więc jak się przebić? Przede wszystkim, myślenie w stylu “mój produkt, obroni się sam, swoją doskonałą jakością”, jest bardzo błędne, ponieważ nie będzie miał jak się bronić, jeśli klienci po prostu nie będą o nim wiedzieć. Przede wszystkim, obecnie musimy podzielić nasze działania, na marketing internetowy i ten w świecie fizycznym i realnym, ponieważ to zupełnie dwie różne kategorie, które trafiają do zupełnie innej kategorii ludzi, więc nie ma możliwości, by te same treści trafiły do odbiorców w jednym i drugim miejscu. Kiedyś klasycznym zabiegiem, były różnego rodzaju billboardy, reklamy na przystankach, reklamy telewizyjne i radiowe, obecnie musimy przenieść je również do sieci, a by trafić do najbardziej zainteresowanej grupy odbiorców, należy wejść w ich świat. W przypadku kosmetyków warto podjąć współpracę z osobami, które prowadzą popularnego bloga, lub swój kanał w popularnych Social Media, które po prostu wykonają dla nas recenzje i przedstawią nasze produkty, wszystkim swoim czytelnikom, lub osobom oglądającym.

http://www.zareczona.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here