Serwisant komputerów w czasie epidemii naprawi komputer przez Internet.
Zmiana modelu pracy z pracy w biurze na zwiększający swoją popularność „home office” powstały w momencie, kiedy 80% rodaków ma dostęp do internetu, z czego aż 94% firm. W przypadku 94% jest to internet szeroko pasmowy. użytkownikami sieci są zarówno nastolatkowie, którzy realizuję naukę zdalną we wsparciu ze swoimi nauczycielami, pracownicy etatowi, wolni strzelcy, jak również seniorzy.
Usterka kojarzona jest na naszym rynku usług serwisowych z tego, że pierwsza udostępniła możliwość zamówienia specjalistów przez stronę. Największym osiągnięciem platformy jest fakt, że zamówienia są zwyle realizowane tego samego dnia, z możliwością płatności kartą, w stałym cenniku i wygodnym wyborem terminu na stronie internetowej. Pomoc elektryka, złotej rączki czy serwisu AGD są na wyciągnięcie ręki.
Teraz skuteczne wsparcie techniczne jest potrzebne jak nigdy wcześniej. Dlatego platforma usterka.pl postanowiła wejść w zupełnie nowy rynek usług, oferując pomoc informatyczną w trzech wygodnych modelach – zdalnym (informatyk łączy się z maszyną zdalnie i wykonuje konieczne czynności w systemie), bezpośrednio (serwisant przyjeżdża do lokalu klienta i usuwa problem na miejscu lub w bezpiecznej opcji door-to-door) oraz telefonicznie (gdy klient potrzebuje wsparcia poza system komputera ale może usunąć usterkę lub wykonać zadanie ze wsparciem specjalisty – takie jak wymiana tuszu w drukarce czy konfiguracja nowego urządzenia peryferyjnego).
Serwis komputerowy dostępny jest w całej Polsce. Aby zamówić usługę, wejdź na stronę usterka.pl i skorzystaj z wybranej opcji.