Akcja promocyjna to termin bardzo dobrze znany właścicielom firm, a także osobom odpowiedzialnym za działania reklamowe w firmie. Marketing jest interdyscyplinarną dziedziną, która wymaga wszechstronnej wiedzy i rozległego doświadczenia. W inny sposób planuje się reklamę firmy w trakcie konferencji, a zupełnie inaczej promując sprzedaż w sklepie. W zależności od treści, jaką chcemy przekazać jako Firma danej grupie docelowej, wykorzystujemy również różne narzędzia reklamowe…

Akcja promocyjna to termin bardzo dobrze znany właścicielom firm, a także osobom odpowiedzialnym za działania reklamowe w firmie. Marketing jest interdyscyplinarną dziedziną, która wymaga wszechstronnej wiedzy i rozległego doświadczenia. W inny sposób planuje się reklamę firmy w trakcie konferencji, a zupełnie inaczej promując sprzedaż w sklepie. W zależności od treści, jaką chcemy przekazać jako Firma danej grupie docelowej, wykorzystujemy również różne narzędzia reklamowe.

Gadżet uniwersalne i pesonalizowane

Innowacyjność branży marketingowej sprawia, że wciąż pojawiają się nowe pomysły na gadżety reklamowe. Ich celem może być kształtowanie określonego wizerunku Firmy, a tym samym działanie na wyobraźnię Klienta, zdobywanie nowych, czy podtrzymywanie dotychczasowych więzi na linii Klient – Firma. Mamy szeroki dostęp do gadżetów uniwersalnych, takich jak słodycze czy breloczki, które idealnie sprawdzają się w czasie każdej akcji, której celem będzie dotarcie do masowego odbiorcy.

Zupełnie innych narzędzi reklamowych będzie wymagała akcja skierowana do określonej grupy docelowej. Produkty personalizowane, takie jak pendrive z nadrukiem są idealnym rozwiązaniem, gdy zależy nam na reklamie w ściśle zdefiniowanym obszarze, np. gdy chcemy wzmocnić relacje ze stałym Klientem, wręczając mu prezent świąteczny, bądź urodzinowy. Z kolei pendrive karta kredytowa z logo i grafiką firmy będzie idealnym nośnikiem reklamy w trakcie konferencji, której głównym założeniem jest dbałość o prestiż Firmy. (przykład jest dostępny za tym linkiem)

Liczy się pomysł

Najważniejszy jest jednak sam pomysł na gadżet, który z jednej strony będzie przedmiotem praktycznym, a z drugiej będzie przypominał obdarowanej osobie o danej firmie. Pendrive na zamówienie, którego kolorystyka, logo, czy napisy mogą być dopasowane do indywidualnych potrzeb danej Firmy, będą skutecznie przypominały Klientowi o Firmie przez długi okres użytkowania. Atrakcyjność takiego gadżetu wzmacnia również duża wartość praktyczna takiego gadżetu. Dzięki temu, że jego projekt jest przygotowywany na indywidualne zamówienie danej Firmy, dodatkowo jest unikatowym rozwiązaniem, które w zależności od przeznaczenia i rodzaju akcji może mieć zupełnie inny wygląd.

Wręczając Klientowi pendrive z nadrukiem wyrażamy wdzięczność za stałą współpracę bądź też dziękujemy za zrealizowane w naszej firmie zamówienia. Rozwiązanie, które jest przydatne w życiu codziennym, pozostają w zasięgu wzroku nie tylko Klienta, ale także otoczenia, w którym on przebywa. Dzięki temu utrwalamy logo marki i zwiększamy jej rozpoznawalność, działając na dużo większym obszarze.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here