Smycz jako narzędzie reklamy – co o tym sądzić?

0
348

Dobra reklama ma to do siebie, że odniesie sukces niezależnie od rodzaju nośnika informacji. Tą zasadą z pewnością kierował się ktoś, kto wprowadził na rynek smycz reklamową. Pozornie jest to prosty gadżet, który można zabrać ze sobą wszędzie. Przekonajmy się, jak ważnym narzędziem reklamowym on jest.

Do czego służy smycz?

Smycze reklamowe to proste, ale funkcjonalne gadżety, które służą do bezpiecznego przechowywania najważniejszych akcesoriów blisko ciała. Można do nich przypiąć:

  • klucze,
  • torebkę z dokumentami,
  • portfel z pieniędzmi itd.

Smycze to wygodne i praktyczne gadżety. Osoba, która z nich korzysta, ma cały czas pewność, że jej najważniejsze przedmioty znajdują się w bezpiecznym miejscu. Nawet jeśli smycz znajduje się na wierzchu odzieży, to i tak zapewnia możliwość ciągłej obserwacji wartościowych torebek i portfeli.

Smycz – z czego jest zrobiona?

Dostępne na rynku smycze reklamowe są wyprodukowane z przeróżnych materiałów. Najczęściej spotyka się gadżety skórzane i wykonane z naturalnych włókien. Ciekawą propozycją są też smycze gumowe, które mogą się rozciągać. W sprzedaży można też znaleźć sublimacyjne smycze reklamowe, które wykonane są z tkanego materiału. Dzięki temu charakteryzują się one zwiększoną odpornością na obciążenie i przypadkowe zerwanie.

Smycze sublimacyjne mają jeszcze jedną, ważną zaletę. Można na nich nadrukować bardzo ciekawe wzory graficzne, które będą odnosić się do konkretnej marki lub produktu. Technologia sublimacji pozwala umieścić na powierzchni smyczy bardzo duży zakres barw, umożliwiając w ten sposób naniesienie skomplikowanych wzorów.

Zapięcie smyczy – jak jest wykonane?

O wytrzymałości (i jakości) smyczy decyduje również rodzaj zastosowanego w nich zapięcia. Najczęściej jest to metalowy karabińczyk, który umożliwia szybkie zapięcie kluczy, saszetki z dokumentami i kluczy. Element ten jest przymocowany do reszty smyczy, tworząc wraz z nią praktycznie nierozerwalną całość.

Wybierając smycz, warto zwrócić uwagę na sposób jej wykonania. Warto również sprawdzić jakość zastosowanych w niej połączeń zszywanych, które tak naprawdę decydują o przydatności gadżetu.

Smycz a reklama

Smycze reklamowe to gadżety o bardzo dużym potencjale marketingowym. Kojarzą się one głównie z profesjonalizmem, jakością, niezawodnością i przede wszystkim – z wytrzymałością. Firmy bardzo często wykorzystują je jako nośnik reklamy, gdyż smycze cieszą się bardzo pozytywnym odbiorem wśród potencjalnych użytkowników. Na korzyść smyczy przemawia również to, że można na nich nadrukować praktycznie dowolny motyw graficzny. Naturalnie można to zrobić przeważnie na smyczach w jasnym, a najlepiej białym kolorze.

Reasumując, smycz to popularne i funkcjonalne narzędzie reklamy, które doskonale nadaje się do promocji marek zewnętrznych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here