Wygodne nadawanie paczek

0
982

Popularne paczkomaty już na stałe wpisały się w krajobraz miast i miasteczek. To tanie wygodne i bezproblemowe rozwiązanie, które pozwala nadawać i odbierać paczki, kiedy się chce. Ta opcja świetnie wpisuje się w potrzeby oraz tryb życia współczesnego człowieka. Atrakcyjny jest także cennik InPost i za kilkanaście złotych można wysłać paczkę do odbiorcy w całym kraju. Z usług popularnego przewoźnika korzystają więc klienci indywidualni oraz firmy – szczególnie z sektora e-commerce. To właśnie sklepy internetowe oraz serwisy aukcyjne najczęściej promują tę opcję. W InPost nadanie paczki jest szybkie i intuicyjne, więc radzą sobie z zadaniem także ci, którzy robią to sporadycznie.

Jak nadać paczkę w InPost?

W InPost nadanie paczki rozpoczyna się od wypełnienia formularza online. Można to zrobić na stronie internetowej lub w bardzo funkcjonalnej aplikacji. W zależności od wagi i wymiarów paczki trzeba wybrać odpowiednią wersję. Jest ona uzależniona oczywiście od wielkości skrytek. Można również wybrać dodatkowe opcje. Po wpisaniu danych adresowych trzeba zapłacić online i wydrukować wygenerowany list przewozowy, który nakleja się na przesyłkę. Gdy finalizujemy w InPost nadanie paczki w aplikacji, nie musimy drukować dokumentu, a otwarcia skrytki dokonujemy zdalnie lub za pośrednictwem kodu. Najczęściej kurier dostarcza przesyłki w ciągu jednego dnia roboczego.

Opcje dodatkowe Inpost

W InPost nadanie paczki dostępne w trzech gabarytach – A (64x38x8 cm), B (64x38x19 cm) i C (64x38x41 cm). Waga w każdym z nich nie może przekroczyć 25 kilogramów. Klienci mogą również śledzić przesyłkę w module na stronie internetowej lub w aplikacji. To jedna z najpopularniejszych opcji, która jest bezpłatna. W ten sposób można sprawdzić status paczki oraz dostaniemy informację, że adresat ją odebrał. To szczególnie istotne dla sklepów internetowych, dla których terminowe doręczenia są podstawą prowadzonej działalności.

Z paczkomatów można korzystać 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Na terenie kraju pojawia się coraz więcej automatów, więc klienci coraz częściej mają tę opcję w swojej okolicy. Dzięki temu w InPost nadanie paczki można połączyć ze spacerem czy też wyjazdem do pracy czy na zakupy. Także dodatkowe opcje takie jak na przykład pobranie, ubezpieczenie czy też powiadomienia pozwalają dopasować usługi do indywidualnych potrzeb. Z zasady każda przesyłka jest traktowana priorytetowo, a dzięki nowoczesnym technologiom InPost nadanie paczki stale usprawnia i sprawia, że ten proces jest coraz prostszy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here