Wyprzedaże markowej odzieży na zlotewyprzedaze.pl

Wyprzedaże na dobre stały się obowiązkowym czasem zakupów. Kiedy najkorzystniej kupić markową odzież i jak wybierać sklepy internetowe, które oferują nam najkorzystniejsze ceny?

Nie tylko sezonowe wyprzedaże!

Dziś istnieją duże sieci sklepów, w których nawet poza sezonem wyprzedażowym można natknąć się na bardzo przystępne ceny. Dotyczy to zwłaszcza sieci handlowych sprzedających odzież młodzieżową. Wyprzedaże zwykle odbywają się po każdym sezonie, a duże rabaty ustalane są tylko dwa razy w roku – w grudniu i lipcu. Z roku na rok jest coraz więcej fanów wyprzedaży. Wynika to z faktu, że same sklepy starają się bardziej uczciwie podchodzić do kwestii udzielania rabatów w celu zwiększenia wolumenu obrotu towarowego.

Wyróżnia się 2 główne okresy wyprzedaży, trwające przez 4 tygodnie w zimie i latem. Terminy ustala każdy sklep indywidualnie. Sprzedaże zimowe zwykle trwają od drugiej niedzieli stycznia. Sprzedaży, latem zwykle zaczynają ostatnią środę czerwca. Okresy sprzedaży w e-commerce pokrywają się z datami dla sklepów. Poza tymi okresami sprzedawcy mogą oferować obniżki cen. Decydując się na wyprzedaże pamiętaj o kilku zasadach:

  • Na początku sezonu rabaty wynoszą 20-30%, ale asortyment jest ogromny.
  • Pod koniec sezonu można kupić produkt o 70% taniej, ale wybór modeli i rozmiarów jest już ograniczony.
  • Musisz śledzić początek sprzedaży w każdym supermarkecie, centrum handlowym, ponieważ nie ma konkretnej daty rozpoczęcia wyprzedaży.
  • Najlepszy wybór to zazwyczaj czwartek, kiedy sklepy przygotowują się do weekendu i uzupełniają asortyment.
  • Duże galerie i centra handlowe mogą ogłosić „dzień rabatowy” lub „noc rabatów” niezależnie od sezonu sprzedaży.

Sklepy i supermarkety zaczynają obniżać ceny na kilka tygodni przed Bożym Narodzeniem. Już od początku grudnia można zobaczyć 15-35% rabatów, które stopniowo rosną do 24 grudnia. Niektóre centra handlowe rozpoczynają sezon zimowych wyprzedaży w ostatni piątek listopada, który wymyślili Amerykanie. Black Friday (Czarny Piątek) organizowany jest przez większość sieci hipermarketów i inne punkty sprzedaży detalicznej. Rabaty wynoszą średnio 20-50%, a niektóre artykuły promocyjne można nabyć nawet o 70% taniej niż w normalnej cenie.

Zimowy sezon niskich cen trwa po Nowym Roku, kiedy większość sklepów rozpoczyna sprzedaż kolekcji zimowych, robiąc miejsce na wiosenny asortyment. Rabaty osiągają szczyt pod koniec stycznia, kiedy mogą osiągnąć 70%. Sezon letni jest idealny do polowania na markowe przedmioty w niskich cenach. W czerwcu marki sieciowe ZARA, Reserved, Mango, Orsay, Bershka i inne zaczynają stopniowo obniżać ceny swoich wiosenno-letnich kolekcji. Rabaty w czerwcu zwykle nie przekraczają 15-25%, osiągając 70%, w lipcu-sierpniu.

Błędem byłoby sądzić, że w centrach handlowych opłaca się kupować towary tylko zimą lub latem. Poza sezonem niektóre sklepy kończą sprzedaż kolekcji, prowadzą wyprzedaże tematyczne, promocje dla stałych klientów. Możesz dowiedzieć się o nich w gazetach, po otrzymaniu karty lojalnościowej lub subskrybując stronę sklepu. Poza sezonem na szczególną uwagę zasługują centra wyprzedażowe. Sprzedają markowe przedmioty przez cały rok z 20-30% rabatem. Są to pozostałości po dawnych kolekcjach, więc wybór rozmiarów czy modeli jest ograniczony.

Jak kupować taniej w Internecie?

Dziś kupowanie w Internecie jest dla wielu osób powszechnym sposobem na zdobycie danych dóbr. Aby jednak kupować optymalnie, warto przyswoić sobie kilka zasad.

Pierwsza wskazówka będzie banalna, ale trzeba ją przypomnieć. Gdy tylko spodoba ci się produkt w Internecie, nie spiesz się, aby go kupić. Na pewno można go znaleźć taniej u konkurencji. Nawet jeśli towar ma taką samą wartość, możesz zajrzeć do sklepu sprzedawcy – może będzie bardziej opłacalna dostawa lub będą zniżki na pierwszy zakup.

Niektóre sklepy stosują tak zwane dynamiczne ceny. Wycena dynamiczna, w uproszczeniu, oznacza, że cena będzie wyświetlana w różny sposób dla poszczególnych kupujących. Na przykład Amazon próbował kiedyś powiązać ceny z kursami wymiany. Faktem jest, że na wielu stronach cena będzie się różnić od kraju, w którym siedzisz przy komputerze. Jedna cena będzie dla Polaków, inna dla Hindusów, a trzecia dla Amerykanów. Co więcej, podczas składania zamówienia nic się dla ciebie nie zmieni poza ceną.

Niektórzy sprzedawcy internetowi oferują promocje, aby przyciągnąć nowych klientów. Często przy pierwszym zakupie jest bonus w wysokości do 30% ceny. Czasami sklepy dają duże premie za subskrybowanie ich stron w sieciach społecznościowych, ponowne publikowanie lub subskrybowanie poczty i biuletynów. Bonusy są często przyznawane po raz pierwszy za instalację aplikacji mobilnej.

W sieci istnieje wiele witryn ze zniżkami i kodami promocyjnymi na towary i usługi sklepów znanych marek. Często mogą znaleźć informacje o rabatach, o których nie ma mowy na oficjalnych stronach internetowych marek.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here