Jak wiadomo wypadki zdarzają się wszędzie, także podczas zakupów. Czasem może nam się zdarzyć zniszczyć przez przypadek jakaś rzecz lub rozbić słoik w sklepie spożywczym. Co wtedy? Czy musimy ponosić tego konsekwencje i płacić za taką zniszczoną rzecz? Niestety, ale tak. Za błędy trzeba płacić. Tym razem pieniężnie. Oczywiście można negocjować winę jaką poniosło się w danej sytuacji. Nie musi być ona oczywista. Zawsze można tłumaczyć się złym ułożeniem produktów na półce i tym, że nie dało się w normalny sposób przejść między półkami bo są one za wąsko ustawione. Na pewno wiec taka sytuacja pozwoli się nieco wymigać przed płaceniem za zniszczony towar podczas zakupów. Jednak jeśli ewidentnie z naszej winy i nieuwagi doszło do takiego zniszczenia, będziemy musieli ponieść tego konsekwencje. Trzeba będzie zapłacić taką cenę za towar, jaka podana jest na fiszce. Nie ma tutaj żadnych ani upustów ani podwyżek cenowych. Jak już niszczyć rzeczy podczas robienia zakupów to chociaż te tańsze, żeby nie trzeba było dużo za nie zapłacić.