Jest tyle reklam w telewizji, że ciężko jest stwierdzić, kogo jest w nich więcej. Niektóre reklamy są typowe dla dziewczyn i raczej dziwnie, by to wyglądało, gdyby wstawili tam mężczyznę. Tak samo jest na odwrót. Dziewczyny nie nadają się do wszystkich reklam, bo lepsi są tam faceci. Ale kogo jest więcej jest ciężko powiedzieć. Jednak można stwierdzić, że więcej jest reklam, kierowanych do kobiet, gdzie z reguły występują kobiety. Są też reklamy mieszane, gdzie zarówno aktorami są i kobiety i mężczyźni. Dlatego nie da się oszacować dokładnie kogo jest w reklamach więcej. Jedynie tak jak wcześniej było wspomniane można wnioskować, że więcej może być udziału kobiet w reklamach, gdyż jest więcej produktów, które mogą kobiety reklamować i lepiej się do tego nadają niż facet. Jednak wiadomo, że i ta i ta płeć jest potrzebna w reklamach, bo np. ciężko by było, gdyby kobieta miała reklamować garnitury, albo, żeby mężczyzna dobrze wyglądał w reklamie podpasek. Dlatego, są ustalone z góry niektóre zasady, i muszą być obie płcie w reklamach . Reklam zarówno męskich jak i damskich, jest tyle, że najlepiej jest dojść do wniosku, że występujących mężczyzn i kobiet w reklamach jest mniej więcej po równo. Jak by się chciało podać to dokładnie w liczbach, mogłoby się spędzić nad tym bardzo wiele czasu, a i tak nie byłoby gwarancji że dojdziemy do słusznego wniosku. Dlatego lepiej zostać jest na stwierdzeniu, że jest mniej więcej równo aktorów i aktorek i obie płcie są nam potrzebne w reklamach.