Czy sklep spożywczy może być punktem nadawania paczek

0
2713

Punkt nadawania paczek tuż obok domu? Jeśli nie mieszkasz w pobliżu poczty – to wciąż możliwe, wystarczy sprawdzić ofertę sklepu spożywczego.

Wielozadaniowe sklepy spożywcze

W XXI wieku wszystko, co nas otacza, cechuje się coraz większą funkcjonalnością, wygodą użytkowania oraz wielozadaniowością. Swoista rewolucja nie ominęła także wielu sklepów spożywczych. W punktach takich jak Żabka można już nie tylko kupić świeże pieczywo, owoce, warzywa czy chemię, ale także nadać lub odebrać paczkę.

Punkty nadawania paczek w sklepach spożywczych to rozwiązanie niesamowicie komfortowe dla użytkowników. Dzięki temu, chcąc nadać paczkę, nie trzeba udawać się do najbliższej poczty lub zamawiać kuriera, co jest rozwiązaniem o wiele droższym. Wystarczy zabrać paczkę ze sobą w drodze na zakupy i przy okazji nadać ją w wybrane miejsce.

W sklepie spożywczym można nie tylko nadać paczkę, lecz również ją odebrać. Z tych samych względów jest to bardzo wygodne i praktyczne, gdyż pozwala na zaoszczędzenie zarówno czasu, jak i pieniędzy. Po dotarciu paczki do miejsca odbioru wysyłana zostaje wiadomość SMS ze specjalnym kodem PIN, za pomocą którego można odebrać przesyłkę. Oczywiście zarówno nadać paczkę, jak i ją odebrać, można w dniach i godzinach otwarcia danej placówki. Zazwyczaj punkt nadawania paczek w sklepie spożywczym jest otwarty częściej i dłużej, niż ma to miejsce np. w przypadku tradycyjnej poczty.

Praktyczne punkty nadawania paczek

Punkty nadawania paczek oraz ich odbioru w sklepach spożywczych to wyjście naprzeciw potrzebom klienta na miarę XXI wieku. Dzięki sprawnej identyfikacji jego potrzeb możliwe stało się doprowadzenie do sytuacji typu win-win, tj. wygrywa zarówno konsument, jak i punkt usługowy, który zresztą często prowadzony jest na zasadzie franczyzy. Warto w tym miejscu zauważyć, że biznes franczyzowy jest bardzo słusznie uznawany za bezpieczny oraz skuteczny, a do rozpoczęcia tego rodzaju działalności nie jest wymagany przesadnie duży kapitał własny.

Wróćmy jednak do powodów, dla których punkty nadawania paczek w sklepach spożywczych to korzyść dla wszystkich zainteresowanych stron. Dla konsumenta to oszczędność czasu, pieniędzy i niesamowita wygoda – może nadać paczkę lub odebrać przesyłkę w czasie codziennych zakupów, nierzadko w sklepie spożywczym, który znajduje się tuż obok domu, a bardzo często o wiele bliżej niż np. placówka pocztowa. Dla sklepu spożywczego czy franczyzobiorcy to natomiast nie tylko metoda dodatkowego zarobku, ale również zachęta dla klientów do wyboru właśnie tego punktu, szczególnie w okresie zwiększonego ruchu, np. w okolicy świąt. Skoro konsument musi zrobić zakupy oraz nadać lub odebrać paczkę, o wiele łatwiej załatwić obie sprawy w jednym miejscu, aniżeli udawać się osobno do dwóch punktów.

Nadawanie paczek w sklepie spożywczym do dodatkowa usługa, z której można skorzystać np. w sieci Żabka. Dzięki temu można zaoszczędzić zarówno pieniądze, jak i nierzadko o wiele cenniejszy czas.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here