Czy warto wybrać współpracę franczyzową w 2020

Rok 2020 zdominowały doniesienia o kryzysie spowodowanym pandemią. Niektóre branże nie są jednak zbyt mocno zagrożone i zapewniają stabilny zarobek.

Ludzie tracą pracę, kryzys wkracza w nasze życia – czy to moment na rozwój?

Odpowiedź brzmi – tak. Teraz samorozwój i zdobywanie nowych umiejętności liczą się jeszcze bardziej. Działając na zasadzie „new normal” i restrukturyzacji praktycznie każdej dziedziny życia, przekonujemy się, że istnieją umiejętności, które po prostu nie ulegają przedawnieniu i pomagają w radzeniu sobie przy każdym przedsięwzięciu. Co ciekawe, wszystkie mogą zostać połączone pod szyldem franczyzy. Taka działalność stawia przede wszystkim na zdolność organizacji i dowodzenia. Bycie liderem w XXI wieku to coś, czego można się nauczyć. Rozwijanie swoich umiejętności w trakcie zarządzania lokalem, za który odpowiada większa marka, jest znacznie uproszczone. Budowanie własnej renomy, kompletowanie portfolio i rozwój od podstaw pochłaniają czas, pieniądze i pomysły. Sami możemy próbować, jednak w dobie kryzysu nieopłacalne może być poświęcanie znacznych środków wizerunkowych, których często możemy po prostu nie mieć. Wysoki wkład własny i ogromna bariera wejścia – tak niestety wygląda prowadzenie małego biznesu w roku 2020. Nie musisz być skazany na niepowodzenie. Możesz skupić się na indywidualnym budowaniu swojej małej potęgi sprzedażowej pod szyldem kogoś innego. Tak działa franczyza. Żabka to jeden z popularniejszych przykładów tego, jaki jest styl prowadzenia korzystnej działalności. Każdym sklepem zarządza jeden franczyzobiorca, który dokłada starań, by ten funkcjonował jak najlepiej. W zależności od skuteczności możesz liczyć na pokaźne zyski i sukces. Możliwości doszkalania się w dziedzinie sprzedaży są na wyciągnięcie ręki. W przyszłości może czekać cię powolne wspinanie się po drabince i kierowanie bardziej skomplikowanymi przedsięwzięciami niż jeden lokal.

Franczyza Żabka – czy warto podejmować się tego zadania?

Żabka to sieć, która jest bardzo rozpoznawalna wśród Polaków. To nawet 97% konsumentów, którzy spoglądając na szyld, będą wiedzieć, jakie produkty sprzedajesz, jakiej jakości się spodziewać i dlaczego warto skorzystać z usług tego konkretnego sklepu. To ma ogromne znaczenie dla sprzedaży i wie to każdy, kto interesuje się marketingiem, psychologią czy sprzedażą jako taką. Ludzie działają z użyciem prostych mechanizmów. To między innymi efekt czystej ekspozycji. Częściej wybierają sklep, który kojarzą, zamiast eksperymentować z niesprawdzonym dostawcą. Jest jednak druga strona monety – jako franczyzobiorca musisz zapewnić odpowiednią jakość usług. To wymóg, który stawia przed tobą każda franczyza. Żabka czyni z tego standard, ale daje ci także szeroką gamę możliwości edukacyjnych. Dzięki kursom i doświadczeniu starszych stażem kolegów możesz liczyć na wsparcie na każdym etapie.

Franczyza Żabka – czy warto, jakie są zarobki?

Franczyza Żabka w 2020 roku oferuje nam nawet 16 000 złotych netto miesięcznie, jeśli spełnimy wymagania. Wkład własny to 5 000 złotych. Jest to oferta, która pomaga nam nie tylko w podreperowaniu budżetu, który mógł podupaść w wyniku pandemii, ale także taka, która daje nam szansę na rozwój i zdobycie bardzo pożądanych umiejętności. Każdy powinien indywidualnie się zastanowić nad tym, czy prowadzenie sklepu to coś, co nie przekracza jego kompetencji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here