Długopisy reklamowe z nadrukiem

W okresie wiosennym rozpoczynają się festyny, imprezy na świeżym powietrzu, imprezy targowe, dzięki którym firmy mogą zaprezentować swoje produkty. Aby klient dobrze nas zapamiętał powinniśmy mieć artykuły promocyjne, które moglibyśmy rozdać uczestnikom imprezy.

  1. Długopisy reklamowe
  2. Jaki długopis wybrać?
  3. Nadruk na długopisach

Długopisy reklamowe

Sztandarowym produktem najlepiej sprawdzającym się w takich akcjach promocyjnych są długopisy reklamowe z nadrukiem. Gadżety reklamowe zawsze dobrze są przyjmowane przez wszystkich, a najchętniej długopisy, które służą nam przez co najmniej kilka miesięcy, co pozytywnie wpływa na wizerunek firmy, która umieszcza dane firmy na długopisach. Bogatą ich ofertę znajdziemy w firmie Promoteca, zajmującą się sprzedażą długopisów oraz artykułów biurowych.

Jaki długopis wybrać?

Coraz więcej osób stawia na ekologię, dlatego też najchętniej chyba wybierane są długopisy ekologiczne. Dzięki takim wyborom nasza firma będzie dobrze postrzegana przez naszych klientów, wszak trendy ekologiczne widoczne są na każdym kroku. Do wyboru są długopisy ekologiczne papierowe oraz drewniane. Kolejną propozycją firmy Promoteca są spersonalizowane długopisy touch pen, unikalne i ponad czasowe, z dopasowaną gumową końcówką do obsługi telefonu. Długopisy, które są dobrze kojarzone, to również długopisy metalowe oraz plastikowe. Ich zamówienie zależy od środków, jakie zaplanujemy na reklamę. Najważniejsze jednak, by długopisy były dobrej jakości, dlatego też wybierajmy firmę z doświadczeniem.

Nadruk na długopisach

Firmy zdające sobie sprawę z wagi strategii marketingowych, chętnie przeznaczają kwoty na zakup długopisów z nadrukiem. Zdają sobie sprawę z ich wpływu na potencjalnych oraz obecnych klientów. Jako firma bądźmy widoczni. Ten z pozoru niewielkich rozmiarów gadżet w postaci długopisu może posiadać spersonalizowany nadruk, który już zawsze będzie się kojarzył użytkownikowi długopisu z naszą firmą. Dobrze by oprócz nazwy firmy pojawiło się jego logo. Na ogół jesteśmy wzrokowcami, wyłapujemy i zapamiętujemy też chętniej pismo obrazkowe. Jedną z ważniejszych cech gadżetów reklamowych, jest tzw. zasada wzajemności. My komuś coś dajemy, a ten ktoś przy ponownej próbie kontaktu z naszą firmą odwdzięczy się zakupem produktu czy usługi, i będzie do nas chętniej wracał. Długopisy są tak zaprojektowane, aby reklama na nich była długoterminowa, firma Promoteca zadbała o ich długą żywotność i trwałość a długopisy posiadają duży obszar do nadruku.

Pomysł na gadżet w postaci długopisu reklamowego jest prosty i niedrogi, a przede wszystkim bardzo skuteczny. Nawet tak drobny prezent będzie mile widziany.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here